Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Програми розвитку освіти району
Затверджена
розпорядженням голови Голованівської районної державної адміністрації від 06
жовтня 2003 року № 761-р:
- на
виконання даної програми у
...
Читати далі »
Переглядів:
932
|
Додав:
Henry
|
Дата:
29.04.2013
|
|
Затверджена
рішенням сесії районної ради від 21 березня 2003 року № 110:
- метою та основним завданням програми є визначення невідкладних і
перспективних заходів щодо реаліза
...
Читати далі »
Переглядів:
664
|
Додав:
Henry
|
Дата:
29.04.2013
|
|
Затверджена
рішенням сесії районної ради від 24 червня 2011 року № 98:
- поліпшення
матеріально-технічної бази навчальних закладі
...
Читати далі »
Переглядів:
639
|
Додав:
Henry
|
Дата:
29.04.2013
|
|
Затверджена
рішенням сесії районної ради від 18 березня 2011 року № 52:
-
проведення районних масових заходів;
-
участь в обласних, всеукраїнських та міжнародних очно-заочних масових заходах;
-
підвищення професійної майстерності педагогіч
...
Читати далі »
Переглядів:
580
|
Додав:
Henry
|
Дата:
29.04.2013
|
|
Відповідно до розпорядження голови Голованівської РДА від 18.01.2011
року № 34-р наказом начальника відділу освіти РДА (від 21.11.2011 року № 311)
затверджено план заходів щодо реалізації
вищезазначеної програми, на виконання якого щороку в закладах освіти
організовуються конкурси малюнків, фотографій на спортивну тематику;
максимально залучаються діти до гурткової роботи позашкільних навчальних
закладів; у рамках відзначення річниці ратифікації Україною Конвенції ООН про
права дитини, організовуються проведення виховних заходів на тему «Права людини
починаються з прав дитини»; шкільними бібліотекарями створено постійно діючі
тематичні виставки матеріалів з питань запобігання торгівлі
...
Читати далі »
Переглядів:
725
|
Додав:
Henry
|
Дата:
29.04.2013
|
|
|
Календар
« Жовтень 2025 » |
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Нд |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| | |