Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Головна » 2014 » Листопад » 17
З метою створення умов для творчого інтелектуального розвитку учнівської молоді району 14 листопада 2014 року відбувся районний етап інтелектуальної гри "Що? Де? Коли?" в якому взяли участь 14 команд із 9 шкіл району. У запеклій боротьбі перемогу здобули команди "Кмітливі" Побузької ЗШ І-ІІІ ст., "Ерудити" та "Вікторія" НВК "Перегонівська ЗШ І-ІІІ ст. - ДНЗ". Всі учасники гри були нагороджені подяками та грамотами відділу освіти Голованівської РДА та грошовими преміями.
Конкурс відбувся завдяки фінансовій підтримці Портненка Сергія Павловича, директора ТОВ "Аптека "Катя".
|
12 листопада 2014 року у залі засідань відділу освіти Голованівської райдержадміністрації відбулось засідання районної творчої групи учителів світової літератури. Світлана Костянтинівна Бак, учитель-методист Троянської ЗШ І-ІІІ ст., керівник районної творчої групи, ознайомила присутніх з матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції на тему "Міф і література", яка відбулась 29-30 жовтня 2014 року у Київському університеті імені Бориса Грінченка, учасниками якої була вона і Юрій Анатолійович Бак, учитель-методист Троянської ЗШ І-ІІІ ст. Члени районної творчої групи перевірили свої знання, змагаючись у турнірі "Що? Де? Коли?" на тему "Міфи"; переглянули презентацію Ольги Владиславівни Сутули, завідувача районного методичного кабінету відділу освіти Карлівської РДА Полтавської області "Методичні аспекти вивчення міфів: історія та перспективи"; представили власний досвід викла
...
Читати далі »
|
Згідно плану роботи відділу освіти 10 листопада 2014 року розпочалась атестація навчально-виховного комплексу "Голованівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Т.Г.Шевченка - гімназія". Члени комісії, у складі методистів РМК, та в.о. начальника відділу освіти Попова Н.Ю. переглянули презентацію школи, над чим працюють педагоги, їх надбання та досягнення. Починаючи з 11 листопада методисти та кращі учителі району відвідують уроки педагогів НВК.
| |
|
|
| | |